April Birchbox + Jego Recenzja

04 maja 2017




Hej Kochane, dziś trochę inna forma posta na temat miesięcznego beautyboxa.

W dzisiejszym poście prócz openboxa kwietniowego pudełeczka również zobaczycie jego recenzje, a to ponieważ nie wyrobiłam się w czasie, by wcześniej opublikować jego otwarcia dlatego najlepszym wyjściem będzie takie połączenie.

Jestem w Polsce od lekarza do lekarza, a to laptop nie działał, a to chora po prostu zawsze coś stawało mi na drodze.


Jeszcze za nim przejdę, konkretnie do pudełeczka chciałabym was poinformować ze mój pobyt w Polsce się przedłużył i zostaje tutaj aż do czerwca i z tego względu tego typu posty będą chwilowo zawieszone. Nie jestem, w stanie odebrać paczuszek będąc tutaj dlatego, gdy wrócę z pewnością nadrobimy.

Jeśli jesteście zainteresowani subskrybcją Birchbox'a to zapraszam was TUTAJ

Birchbox w tym miesiącu zaskoczył mnie witając wiosnę !
Pudełeczko w przepięknych kolorowych tonach z motywem kwiatów to idealne połączenie na ten okres, choć w sumie tej wiosny zbytnio nie widać.
Ja jak zwykle jestem zachwycona szatą tego pudełeczka i ono również trafia do mojej kolekcji :)

Kosmetyki, jakie otrzymałam w tym pudełeczku sprawiły chęc do ich testowania, ponieważ jak już wiecie lub nie nigdy nie wiadomo co w tym pudełeczku otrzymamy. Niestety nie raz są to buble, kosmetyki kompletnie nie do użytku lub perełki zawsze jest to niespodzianka nie raz kompletnie nie mam ochoty ich testować, aczkolwiek w tym miesiącu trafiły się dość fajne produkty, co możecie zobaczyć na zdjęciach.

Teraz bez zbędnego pisania przejdźmy do konkretów, czyli opisania co w tym miesiącu do mnie przyszło !


1. -Nip +Fab
Colour Correcting Concealer  - Shade: Banana

Opis — Kolorowe korektory (ja dostałam żółty) zostały stworzone, by poprawić cerę i zrównoważyć niedoskonałości.
Żółty odcień działa jak rozświetlasz delikatnie oświetlając cerę.

 INGREDIENTS

Aqua (Water), Isododecane , Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Tribehenin, Propylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Silica, Polycyclopentadiene, Phenoxyethanol, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Panthenol, Silica Dimethyl Silylate, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Triethoxycaprylylsilane, Talc, Alumina +/- May Contain: CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77007 (Ultramarines), CI 77288 (Chromium oxide greens), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides
Recenzja — Ostatnio zaczęłam się przekonywać do kolorowych korektorów wcześniej uważałam je za zbędne i marnowanie czasu muszę przyznać że się polubiliśmy. Korektor, który otrzymałam jest lekko kryjący, choć dobrze rozświetlający, nadaje się idealnie pod oczy nadając skórze delikatny naturalny blask i zdrowszy wygląd. Korektor jest mocno żółty dosłownie jak skórka banana więc idealnie pasuje do niego ta nazwa.
Łatwo się go aplikuje, posiada pędzelek, jest to korektor w stylu pisaka bardzo wygodny w użyciu i nie trzeba brudzić rąk, za co ogromny plus. Ładnie się wtapia w skórę i wygląda naturalnie.
Polecam !

Dostępność - TUTAJ
Cena - 8.95GBP

2.-Amika
The Shield Style Extending Spray
Opis — zaawansowana technologia i jej aktywna formuła chroni włosy przed promieniowaniem UV zanieczyszczeniami środowiska, puszeniem oraz ciepłem wszystko to aby utrzymać świeży wygląd włosów przez ponad 24 godziny. Wystarczy nim wstrząsnąć następnie spryskać na wilgotne lub suche włosy przed stylizacją włosów.

INGREDIENTS

-Polyquaternum-59 -Hydrolyzed Keratin -Hydroxyethyl Behenamidopropyl Dimonium Chloride Butane, Disiloxane, Water, Propane, VP/DMAPA Acrylates Copolymer, PVP, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethyl Behenamidopropyl Dimonium Chlroride, Ozokerite, Phenyl Trimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Quatemium-26, Propylene Glycol, Fragrance, Polyquaternum-5, Hydrolyzed Keratin, Hydroylzed Wheat Protein, Butylene Glycol, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Extract, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Potasium Sorbate, Imidazolidinyl Urea, Sodium Methylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Butylphenyl Methylpopional, Limonene, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.
Niestety zapomniałam wsiąść go ze sobą do Polski i nie mam jak go przetestować, aczkolwiek i tak nie jest to produkt, który mnie zbytnio interesuje.

Dostępność - TUTAJ
Cena - pełnowymiarowego produktu 20GBP



3.-Polaar
IcePure Gentle Scrub with Arctic Cotton

Opis — Arctic cotton to składnik energetyczny znany z właściwości nawilżających i odtruwających. Polaar włączyła ją w delikatną formułę do podwójnego działania na złuszczanie — wygładza i zmiękcza skórę! Rezultatem jest kojący peeling, który może cieszyć się nawet osoby o wrażliwym typie cery.


INGREDIENTS

(Fragrance), jojoba esters, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, fragrance, Benzyl alcohol, acrylates / C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, eriophorium spissum flower / stem extract, allantoin, dehydroacetic acid, tocopheryl acetate, sodium hydroxide, d-limonene, linalool.

Recenzja — Peeling nie jest aż tak delikatny, jak to mówi producent, w jego formule jest mnóstwo mikrogranulek są one tak malutkie że ciężko je wyczuć pod palcami, aczkolwiek rozprowadzając je po twarzy czuć jego mocne zdzieranie martwego naskórka. Efektem jest gładkość, cera jest czysta i gotowa do odnowy. Peeling także ma dość ładny zapach może trochę podobny do zapachu kremów Nivea? Nie jestem pewna jedyne. Osobiście średnio się zgodzę z producentem pod względem polecenia go osobą o cerze wrażliwej moim zdaniem peeling jest za mocny dla osób o tego typu cerze wydaje mi się, że może podrażnić skórę przez to, że posiada milion mikrogranulek, które są naprawdę mocne.
Mimo tego, że jest dość dobry i dobrze mi się go użytkowało to nie kupiłabym go ponownie, jakoś nie zrobił na mnie takiego WOW.


Dostępność - TUTAJ
Cena - pełnowymiarowego produktu 23.50GBP



4.-Baija Paris
Creme Moana in Fleur De Tiare

Opis — Tropikalny balsam do ciała bogaty w olej kokosowy, masło Shea, cupuaçu i wosk jojoba. Balsam jest wypełniony składnikami, które odżywią suchą skórę a kwiat Tiarè dodaje pięknego egzotycznego zapachu, który utrzymuje się długo po aplikacji.


INGREDIENTS

Aqua (water), caprylic / capric triglyceride, olea europaea (olive) fruit oil, glycerin, dicaprylyl carbonate, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, palmitic acid, stearyl hydrolyzed wheat protein, butyrospermum parkii Butter), cera alba (beeswax), cocos nucifera (coconut) oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, theobroma grandiflorum seed butter, benzyl alcohol, tocopheryl acetate, glyceryl dibehenate, xanthan gum, tribehenin, glyceryl behenate, hexyl cinnamal, amyl Cinnamal, hydroxycitronellal, linalool, dehydroacetic acid, benzyl salicylate, alpha-isomethyl ionone, geraniol, citronellol, ci 15985 (yellow 6), hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, tocopherol, benzyl benzoate
Recenzja — Balsam ma przepiękny egzotyczny zapach, od razu się w nim zakochałam. Jego konsystencja jest biała, lekka i szybko wchłaniająca, przyjemnie się go aplikuje i naprawdę zapach jest wyczuwalny nawet po paru godzinach od aplikacji. Świetnie nawilża, skóra jest gładka i miękka w dotyku.
Polecam !


Dostępność - TUTAJ
Cena - pełnowymiarowego produktu 15.90GBP


5.-Manna Kadar Cosmetics
High Definition Powder

Opis — Puder jest całkowicie bezbarwny, przezroczysta formuła wygładza skórę i pomaga utrzymać makijaż w swoim miejscu.


INGREDIENTS

Talc, Zinc stearate, Magnesium, Carbonate, Imidazolidinyl Urea, Mathylparaben, Propylparaben. MAY CONTAIN: Iron Oxides, Maganese Violet, Mica, Titanium Dioxide, D&C Red 8 Barium Lake, D&C Red 7 Calcium lake, Ultramarine Blue, de Ultramarine Pink, Bismuth oxychloride
Recenzja — Delikatny matujący puder, jego konsystencja jest świetna taka aksamitna. Ze względu na to, że jest przezroczysty pasuje do każdego tonu cery, zgadzam się z producentem wygładza cerę i tworzy wypolerowany, miękki fokus i dokładnie zmatowiony wygląd, aczkolwiek jego minusami jest po pierwsze cena nigdy nie dałabym 27 funtów za takie maleństwo, a to dlatego, że bardzo nie wygodnie się go aplikuje produkt jest malutki, przez co ledwo typowy pędzel do pudru się w nim mieści trzeba się nabawić za nim nabierzemy go tyle ile potrzebujemy na całą twarz.
Nie kupiłabym ponownie !

Dostępność - TUTAJ
Cena - pełnowymiarowego produktu 27GBP





Zapraszam was na ich stronę  - TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life