Garnier Body Repair Anti - Dryness Restoring Lotion

14 kwietnia 2017



Cześć kochane wracam do was z nowymi regularnymi postami ! W końcu odebrałam laptopa i działa ! Będzie dużo postów a szczególnie hauli, czyli to, co najbardziej lubicie. Tymczasem dziś mała recenzja.



Przychodzę do was recenzją idealnego balsamu do ciała z firmy Garnier.
Body Repair Restorting lotion. Jest to balsam do ciała o lekkiej szybko wchłaniającej się konsystencji co w sumie mnie lekko zdziwiło, iż kremy/balsamy przeznaczone do suchej skóry raczej są dość ciężkie i tłuste.
Jak już pewnie wiecie lub nie ja nie mam suchej skóry raczej mam normalną, aczkolwiek to nie zmienia, faktu że dwa do trzech razy w tygodniu lubię sobie nałożyć mocno nawilżający krem, tym bardziej że ostatnio w niektórych miejscach na ciele, przeważnie na ramionach mam małe suche plamki. Wiecie, co to może oznaczać?
Krem sobie z nimi super radzi, aczkolwiek one co jakiś czas wracają.


Od producenta — Mleczko głęboko odbudowuje skórę, nawet najbardziej podrażnione i wysuszone miejsca (łokcie, kolana). Jego kanadyjska formuła z syropem z klonu błyskawicznie się wchłania, aby łagodzić uczucie szczypania i podrażnienia. Skóra jest zregenerowana i odzyskuje swój dawny komfort na 24 godziny.

Właściwości -  zmiękczające, regenerujące, natłuszczające, nawilżające

Jest to zdecydowanie jeden z moich najulubieńszych balsamów do ciała, mimo że nie posiadam szorstkiej skóry to mam delikatnie przesuszone niektóre miejsca na ciele typu łokcie lub powyżej już wspomniane plamki na ramionach, aczkolwiek to nie zmienia faktu, że i tak go stosuje na cale ciało. Kocham, jego zapach jest delikatny i przyjemny do tego od razu po wmasowaniu w skórę możemy poczuć to natychmiastowe nawilżenie, które utrzymuje się do następnego dnia, jak i nie raz dłużej.

Pojemność balsamu to aż 250ml co wystarczy naprawdę na bardzo długo, ponieważ jest wydajny. Ja swój mam już od 4 miesięcy a używam, go regularnie i mam grubo ponad polowe a trzeba przyznać, że jego cena jest kusząca jak na tak dobry balsam iż jest dość niska.

Niestety jego jedynym minusem może być uczulenie w niektórych przypadkach dlatego nie polecam go osoba z ŁZS.
Kupicie go tutaj KLIK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life