Khaki Nails

11 listopada 2016

Hej kochane, dzis przychodze do was ze zdjeciami moich nowych paznokci, wiem ze takie posty lubicie wiec tu jestem by wam pokazac co tym razem wybralam.

Z gory chcialabym napisac  ze na zdjeciach nie widac dobrze dokladnego koloru, ciezko go bylo ujac, zdjecia sa bez zadnych filtrow i bez zadnych obrobek i tak wygladaja, ujelam kolor jak najlepiej sie dalo mam nadzieje ze zrozumiecie.


Tym razem postawilam na jeden z moich ulubionych kolorow czyli khaki, ostatnio mam jakas obsesje na punkcie tego koloru tak samo jak i na bordo, milosc!
Matowe paznokcie to cos co kocham i przez najblizszy czas napewno bedziecie je widywac dosyc czesto.
Na palcu serdecznym mam odrobine brokatu by delikatnie go wyroznic z posrod tych zwyczajnych paznokci.
Zazwyczaj stawiam na mocne, intensywne i kolorowe paznokcie lecz ostatnio cos mnie naszlo na takie bardziej klasyczne hmmm czyzby cos sie we mnie zmienialo ?
W sumie z ubiorem mam tak samo...

Paznokcie zelowe z uzyciem hybryd od Semilaca.
Kolor - 151 Army Green
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life