4 wymarzone miejsca

20 września 2016

 Hej dziewczyny, dzis wpadlam na pomysl by podzielic sie z wami takimi moimi malymi marzeniami/celami do spelnienia, oczywiscie pod wzgledem podroz. Moze niektore z was juz o tym wiedza a moze nie, swiat turystyki to jest cos co kocham, jezyki, kultura, ludzie, widoki ahh moglabym wymieniach w nieskonczonosc.
Od malego wiedzialam co chce w zyciu robic, podrozwac jak najwiecej sie da a najlepiej wykupic wycieczke do okoloa swiata ahhh te marzenia, czy sie spelnia? kto wie... 
Kocham podrozowac i w sumie troche miejsc zwiedzilam, chodz moim zdaniem i tak za malo :)
Miejsca ktore mialam okazje zwiedzic to; Hiszpania, Polska, Anglia, Niemcy, Grecja, troche malo no ale coz kiedys sie to zmieni. Jak zapewne takze wiecie mieszkalam w Hiszpani a aktualnie mieszkam w Angli wiec troche pozwiedzalam rozne miasta tych o to krai, mega sie ciesze ze mialam okazje poznac Hiszpanie z bliskiej strony przez te pare lat, Anglie juz nie az tak bardzo hehe.
Dzis pokaze, opowiem wam o moich NAJBRADZIEJ wymarzonych miejscach ktore chcialabym zwiedzic.

Mam nadzieje ze spodoba wam sie taka mala odskocznia od tej typowej tematyki bloga. :)
ZACZYNAJMY


1.Malediwy
Na pierwszym miejscu zdecydowanie sa Malediwy, jest to moje najwieksze marzenie !

 
 Dlaczego chcialabym tam poleciec? w sumie sama nie wiem, nie ma tam duzo do robienia, zdecydowanie tego typu miejsce jest bardziej dla osob szukajacych relaksu a nie aktywnych wakacji, wiec tak na pierwszy rzut oka troche to miejsce nie pasuje dla mnie lecz za te widoki o matko oddalabym sporo by sie tam znalezc. Malediwy maja malutkie wysepki nie wiem czy wiecie ale Deynn tam byla i pokazywala cala relacje na snapie, zawsze sie zastanawialam czy tam naprawde jest tak pieknie, czy po prostu zdjecia z Google maja w sobie mase Photoshopa? Teraz juz wiem ze to wszystko naprawde tak pieknie wyglada jak na zdjeciach. Raj, dla mnie to po prostu wielki raj, te widoki, ta woda...
Wiecie co, bardzo bym chciala nurkowac i w miejscu w ktorym chcialabym to zrobic sa to Malediwy, zobaczyc te wszystkie roznego radzaju rybki, delfiny a nawet rekiny plywajace przy brzegu (oczywiscie male) :)

 Malediwy to idealne miejsce na relaks, gdzie mozna sie wylegiwac caly dzien w tak pieknym miejscu i podziwiac, lecz z tego co wiem na temat tego miejsca, mimo ze jest dosyc male jest duzo atrkacji, watersports cos co kocham, na Malediwach znajdziemy tego dosyc sporo, troche adrenaliny i aktywnosci nikomu nie zaszkodzi.
 Widzicie te domki? Marzy mi sie wlasnie w takim zamieszkac na czas pobytu, cos cudownego budzic sie i moc zejsc do wody, przeroczystej przepieknej wody, wszystko tam sie wydaje takie ekskluzywne, wyjatkowe oraz przepiekne.
Jedyna rzecza ktora mnie troszke odstrasza od tego miejsca to jest cena takich wakacji, sa naprawde dosyc drogie ale mam nadzieje ze kiedys mnie bedzie na to stac by wyleciec na taka wyspe chociazby na tydzien  i spelnic jedna z najwiekszych marzen jakie mam.

2.Tajlandia
 
Tajlandia ciagnie mnie do siebie przede wszystkim za jej nature, widoki, przezroczysta wode jak i przecudowne miejsca do zwiedzenia.
Tajlandia jest jednym z najchetniej odwiedzanych krajow Azji, popularnym celem wakacyjnych wyjazdow, wypraw trampingowych, czy podrozy poslubnych. Od lat nieustannie przyciaga tlumy turystow z calego swiata, spragnionych slonca i egzotycznych doswiadczen.
Tajlandia ma bardzo duzo do zaoferowania turystom. Przede wszystkim wspaniala,, bogata i egzotyczna kulture. Setki stup i swiatyn zachwycaja niemal na kazdym kroku, a ruiny pradawnych miast maja niesamowity klimat. W dzungli zyje wiele poldzikich plemion mniejszosci etnicznych, kazde ze swoja oryginalna kultura i zwyczajami. Niektore plemiona mozna odwiedzic z tego co mi wiadome.

 Wielkim magnesem przyciagajacym turystow do Tajlandii sa rowniez, a moze przede wszystkim, plaze, cieply klimat oraz tropikalna przyroda. Dziesiatki wysp i wysepek, setki bajecznych plaz wszechobecne palmy kokosowe, turkusowa woda oraz kolorowa, pelna zycia rafa koralowa stanowia prawdziwy raj dla milosnikow slonca, plazowego lenistwa i pluskania siew cieplej jak zupa wodzie. Poza woda sa jeszcze malownicze poletka ryzowe, gory oraz tropikalna dzungla, idealne do uprawiania trekkingu, przejazdzek na sloniach oraz raftingu, czyli cos co mi sie mega marzy.


 Tajlandia jest bardzo tanim miejscem, znam osoby ktore jezdza tam co roku i sa mega zachwycone lecz koszt biletow nie nalezy do najtanszych.
Zaraz po Malediwach mam nadzieje ze zahacze to miejsce na mojej liscie. ;)




3.Ibiza
 Jak juz wiecie lub nie, mam ogromny sentyment do Hiszpanii, jest to kraj ktory kocham, ubostwiam, no po prostu idealne miejsce dla mnie, dlatego mam nadzieje ze kiedys uda mi sie tam wrocic i zamieszkac ponownie !
Dlaczego Ibiza? jest to jedno z najpopularniejszych miejsc w Hiszpanii, jedno gdzie najwiecej mlodych turystow przyjezdza a zapewne wiecie dlaczego, IMPREZY, tak, to w wiekszosci dlatego to miejsce jest tak popularne, mowi sie na ze Ibiza nigdy nie spi i jest tam wielki szal, idealne miejsce dla aktywnych ludzi jak i imprezowiczow, ja do imprezowiczki nie naleze, juz sie swoje wyszalalam, Boze gadam jak stara baba haha ale serio juz nie sa to te czasy gdzie mnie ciagnie na takie sprawy chodz raz na jakis czas zaszalec nikomu zle nie zrobi a wrecz przeciwnie. chcialabym pojechac i wlasnie sie wyszalec iz tutaj jestem przytloczona praca, szkola, nauka i kombinowaniem z przyszloscia...
Ibiza posiada duzo atrakcji a o widokach juz nie wspomne, tam takze wszystko jest przepiekne, mnostwo ekskluzywnych hoteli nawet takich posiadajacyh wlasna wielka dyskoteke jak ze zdjecia ponizej.
Mnostwo watersportow, miejsc do zwiedzenia, przepiekne plaze z turkusowa woda i szalone nocne zycie, czego wiecej chciec? relaks,aktywnosc, adrenalina, szalenstwo w jednym miejscu!
 

 Bardzo bym chciala tam pojechac i sie wyluzowac na maksa, przypomniec sobie co to znaczy zycie w Hiszpani...



4.Paryz
 I juz ostatnie moje najbardziej wymarzone miejsce do zwiedzenia to nic innego jak Paryz, a dlaczego? Jest to moje marzenie z dziecinstwa ktore mam nadzieje ze nawet jakbym miala 40lat to uda mi sie spelnic, oczywiscie ze wzgledy na Disneyland.
 Zawsze ale to zawsze chcialam tam byc,bardzo bym chciala zabrac tam moja mlodsza siostre iz wiem ze teraz jest to jedna z jej najwiekszych marzen, z reszta chyba kazdego dziecka prawda?
Wszystko wydaje sie tam jak z bajki ale takie prawdziwe, kto by nie chcial pojechac w takie magiczne miejsce i przez chwile poczuc sie jak malutkie dziecko? chyba nie ma takich :)




Mam nadzieje ze sie wam podobal taki wpis, troszke wiecej o mnie wiecie i czasami bede robic wlasnie roznego typu notki byscie mogli mnie troszke lepiej poznac, wiedziec co bym chciala robic, jakie mam cele, marzenia i niektore moje poglady na swiat :)
Buziaki :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life