Q&A

04 lipca 2016

Hej, tak jak ostatnio wspomnialam dzis przychodze z bardzo krotkim Q&A od was, bez owijania przechodze do pytan.

1.-Co cie sklonilo do zalozenia bloga?
- Moj chlopak, w sumie juz kiedys myslalam by zalozyc kosmetycznego bloga, mam mnostwo kremow, pielegnacja to cos co uwielbiam kolorowka takze (chodz zbytnio sie na tym nie znam) i tak zawsze w to watpilam, potem zaczelam ogladac i czytac rozne blogerki coraz wiecej produktow kupowalam by je testowac itp. Na wakacjach w Grecji gdy tak sobie siedzielismy chlopak mnie namowil do zalozenia bloga i dzielic sie z ludzmi recenzjami pomyslami i takie tam, nawet pamietam jego slowa - tyle tych blogerek ogladasz calymi dniami dlaczego ty nie zalozysz bloga, zobacz ile masz kremow i wszystkich tych produktow, no i tak wyszlo po powrocie z wakacjami go zalozylam :)

2.-Jak zaczac prowadzic bloga?
- Wiara w siebie kochana, wchodzisz na bloggera zakladasz i bierzesz sie za to, najwaziejsze to byc pewnym ze to jest cos co sprawia ci przyjemnosc.

3.-Opowiedzialabys cos o twoim pobycie w Hiszpanii, jak sie tam znalazlas, gdzie mieszkalalas?
- Zrobie takiego posta :)

4.-Jakie kraje zwiedzilas?
-Polska, Hiszpania, Anglia, Niemcy, Grecja.
 
5.- Dlaczego juz nie dodajesz postow ze stylizacjami?
- Poniewaz ukladajac ciuchy na lozku nie wyglada to zbyt fajnie a na sobie eeehhh nie jestem zadowolona z mojego ciala i jakos nie czuje sie dobrze widzac sama siebie w lusterku a co dopiero robic zdjecia calej siebie i wystawiac swiatu, jeszcze nie teraz moze kiedys.
6.-Ile zajmuje napisanie posta?
- Roznie, raz godzine raz 3 zalezy jaki to post. 

7.-Jak dlugo jestes juz w UK, zostajesz tu na stale?
- W styczniu bedzie 5 lat, a czy zostaje tu na stale hmmm sama nie wiem narazie tak a co bedzie pozniej to sie okaze.

8.-Jak dbasz o swoj wyglad?
- Nie wiem co dokladnie masz na mysli przez to pytanie no ale tak jak ja je odbieram to w sumie nic wielkiego to co kazda dziewczyna kremy, peelingi, maseczki, zabiegi kosmetyczne takze staram sie chodzisz na silownie.

9.-Chodzisz na silownie czy cwiczysz w domu? 
- Chodze na silownie w miare regularnie i czasami takze cwicze w domu.
10.-Jestes zadowolona ze swojego wygladu?
-Nie
11.- Kiedy room tour?
- Sama nie wiem, gdy w koncu kupie toaletke, szafke i komode.
12.-Wymien 5 swoich wad?
- Leniwa, uparta, brak cierpliwosci, troche pesymistyczna i klotliwa.

13.-Ile ma twoj piesek i jaka to rasa?
- 3 lata i jest to Akita Japonska.
14.-Powodzi ci sie w prowadzeniu bloga?
- Nie wiem co masz na mysli piszac powodzi? czytelnikow mam.
15.-Masz juz jakies wspolprace?
- Nie, nie mam i tez mi jakos na tym nie zalezy.
16.-Gdzie jedziesz na wakacje?
- W tym roku nie mam wakacji :D jade do Polski w Piatek na 2 tygodnie ale to po to  by sie uczyc.
17.-Jak dlugo jestes w zwiazku?
- 2 lata.
18.-Kto jest twoja najlepsza przyjaciolka?
- Mama, tylko ona mnie nigdy nie zawiodla.

19.-Jakie masz plany na przyszlosc?
- Dostac prace w biurze podrozy, zrobic jak najwiecej kursow kosmetycznych, otworzyc swoj salon, dalej sie uczyc w innych kierunkach, dalej pisac bloga, spelniac swoje marzenia.
20.-Uczysz sie dalej czy juz skonczylas szkole?
- Ucze sie dalej.
21.-Znasz kosmetyki ktore sa skuteczne na objetosc wlosow?
-Niestety nie, caly czas szukam jakis skutecznych produktow, moje wlosy to masakra.
 
22.-Jaka czesc makijazu jest dla ciebie najwazniejsza? Twarz, oczy, brwi, usta?
- Zdecydowanie twarz. Oczy rzadko kiedy maluje, teraz od paru dni ucze sie jak sie obslugiwac cieniami do powiek haha a brwi mam permanetne a ust nie cierpie malowac.

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life