Woski Yankee Candle

24 czerwca 2016

Hej, dzisiejsza notka jest na temat woskow Yankee, ostatnio mam jakas obsesje na ich punckie oczywiscie normalne swieczki dalej sa w moim pokoju lecz woski zachwycily mnie dwa razy bardziej nie pytajcie dlaczego bo sama nie znam konkretnej odpowiedzi...
zapewne za to ze sa bardzo tanie a za razem maja cudowny jak i ntensywny zapach. Dzis takze chcialabym wam pokazac jak to wyglada i jak wymieniam wosk na nowy poniewaz wiadome taki wosk strasznie dlugo sie pali ale ja juz po okolo 2-3h  nie czuje tak intensywnie dlatego codziennie dosypuje nowy a gdy mam ochote na inny zapach po prostu go wylewam, czyszcze kominek i daje nowy wosk. Ogolnie wczesniej nie mialam pojecia jak sie czysci wlasnie taki kominek i czekalam az ten wosk wypali sie do konca.. tak wiem porazka hahaha lecz nie doczekalam sie poniewaz tak jak wspomnialam powyzej jest on mega wydajny chodz juz nie tak intensywny a przeciez wlasnie mi na tym zalezy by go bylo czuc wszedzie a nie tylko z bliska dlatego taki jeden malutki wosk wystarcza mi na cztery dni poniewaz  zazwyczaj dziele go na cztery czesci i codziennie dosypuje wlasnie do tej wczorajszej, mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi... Ponizej przedstawie wam to krok po kroku.

1.Tutaj mam stary wosk i resztke malutkiej swieczki, zapalam ja i odczekuje okolo 5 minut by wosk sie troszke rozgrzal ale tez nie rozlal.
2. W miedzy czasie wybieram nowy wosk ktory chce rozpalic

3. Tym razem bedzie to Raspberry Sundae - Cudowy zapach

4. Gdy wosk juz sie troszke podgrzal, wyciagam go i delikatnie przemywam kominek jesli jest brudny

5. Otwieram wosk i lamie taki kawalek jaki chce rozkruszyc
Wzielam polowe wosku - zazwyczaj biore polowe z polowy tak wlasnie by jeden wosk starczyl mi na 4 dni
6. Odpalam nowa swieczke

7. Krusze wosk

Tak to wyglada gdy jujz wszystko jest gotowe
 I czekamy az nasz wosk sie zacznie rozpuszczac do konca

Jak widzicie jest to cos bardzo latwego ja wczesniej nie mialam pojecia jak to dziala, tak wiem blondynka lecz w sumie nie jestem jedyna poniewaz gdyby tak bylo dziewczyny na Youtube nie nagrywalyby filmikow jak sie czysci kominek i jak sie wlasnie rozpala woski, mam nadzieje ze w jakims stopniu pomoglam innym dziewczyna i takze dalam im pomysl na piekny zapach w pokoju gdzie wiekszosc wlasnie stawia na zwykle swieczki.

Podsumowanie - Chcialabym was wszystkie zachecic do kupna woskow z Yankee Candle wydaje mi sie ze sa owiele lepsze niz swieczki a co najwazniejsze tansze, nie oszukujmy sie ale ceny swieczek z tej firmy sa sporee ! przynajmniej ja tak sadze, fakt jakosc jest tego warta no ale coz nie kazdego stac. Woski sa mega wydajne tak jak wspomnialam wam powyzej, nie musicie codziennie dosypywac nowego kawalka lub wymieniac zalezy jak wy wolicie tak samo jak taki wosk mozecie zlozyc na raz, dwa czy szesc :D Ja osobiscie wole wlasnie na 4 lub 2 i codziennie dosypywac lub wymieniac iz uwielbiam mocny tak bardzo intensywny zapach ktory unosi sie po calym pokoju a czasami nawet przedpokoju no normalnie wooow. Kocham te woski za ich wydajnosc, cene jak i zapach dlatego zachecam was do ich kupna. Uwielbiam gdy kazdy wchodzi do pokoju i chwali zapach nadaje to fajnej atmosfery oraz uroku.

Woskie - Tesco /Asda
Cena - 1GBP sztuka

Kominek - B&M
Cena - 4GBP

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life