Wiosna - Pastele

06 kwietnia 2016

Hej kochane, dzis mala nowosc na blogu w postaci mojej pierwszej stylizacji prezentowanej na sobie juhuu w koncu mam pierwsze zdjecia tego typu, na jakosc takze nie narzekam iz moj telefon robi swietne zdjecia nie wiem jak wy ale ja jestem zachwycona jakoscia tych zdjec, co sadzicie? czekam na wasze opinie na - laura.szyler@spoko.pl :)

Przechodzac do tematu, mamy juz wiosne !!!! yeee szkoda ze w UK jej nie widac caly czas pada i strasznie wieje no ale dzis pozwolilam sobie na 10 minutowe wyjscie przed dom i pstrykniecia pare fotek w pastelowych kolorach, notke okreslilabym cukierkowa iz jest ona w kolorach bieli, pudrowego rozu orz baby blue w postaci spodni...
Polaczenie takich kolorow jest dla mnie swietne, na poczatku co mozecie zobaczyc na pierwszych zdjeciach ponizej mam na sobie kwiecista bomberke oraz popielata chuste iz tak strasznie wialo ze myslalam ze zamarzne dlatego tez moje wlosy szczerze no nie wygladaja na tych zdjeciach, no coz uroki pogody...
Do calej stylizacji dobralam biala torebke w stylu - worek by nadac luzu oraz klasyczne biale conversy, jak wam sie podoba? 
Chcialabym wam tez powiedziec ze jestem kompletnie nowa w tym typu notek i zbytnio nie wiem co tu jeszcze napisac odnosnie stylizacji, czekam na wasze rady i zostawiam was ze zdjeciami :*











Bluzka - Sheinside
Spodnie - Primark 
Buty - JD
Torebka - Etorebka ( wyprzedana )

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life