Haul - April

29 kwietnia 2016

Hej Misiaki, w koncu jestem ! Wracam do was z pelna energia, neta w nowym domu mam od 10 minut i od razu wzielam sie za pisanie haul'a mam male zaleglosci na blogu jak i w calym swoim zyciu, tak wiem brzmi dosc dziwnie wiec lepiej to zostawmy hahaha.
Obiecuje poprawe na blogu i powrot do regularnosci, powoli wszystko ukladam i wracam do siebie :)


Dzisiejszy haul to mieszanka kosmetykow, ciuchow jak i dodatkow do pokoju, czyli jednym slowem, wszystko i nic. :D


Buty Lace Up
Cena - 19.95GBP
DostepnoscEbay
 Dziewczyny, co ja tu mam no jeden z wielkich hitow teraz, tak naprawde juz co druga dziewczyna posiada ten typ butow czyli 'wiazane' ale powiem wam ze sa to najwygodniejsze buty jakie do tej pory mialam, a szpilek mam dwa kartony :O Sa cudne, idealne. Co prawda nie bylam do nich przekonana poniewaz nie przepadam za szpilkami ktore maja niski obcas, wszystkie moje szpilki wachaja sie miedzy 14cm a 16cm te maja cos okolo 10cm i sa one bez plataformy co mnie szczerze mowiac jeszcze bardziej przerazalo, ale gdy tylko je ubralam jezuu normalnie moglabym w nich caly dzien i noc przetanczyc doslownie zero bolu, zero odczucia ze to sa w ogole obcasy.
Powiem wam jeszcze ze sa one z takiego ala zamszu oraz te sznureczki mozemy sobie wiazac jak tylko chcemy, posiadaja one takze zamek z tylu.


 Czerwona Bluzka
Cena -  7GBP (przecena)
Dostepnosc - Ruchi (jest to tylko i wylaczie stacjonarny sklep)
Bluzka ma material taki hmm ( nie jestem dobra w opisywaniu) cos takiego jak koszule maja taki mgielkowy material, z tylu jest delikatnie przeswitujaca oraz troszke dluzsza niz z przodu. Przod jest podszyty zwyklym materialem by nie przeswitywal nam stanik co jest ogropnym plusem oraz przod sie bardzo fajnie uklada, czego niestety na zdjeciu nie mozecie zobaczyc.

Koszula Moro
Cena - 13GBP
Dostepnosc - Ruchi(jest to tylko i wylaczie stacjonarny sklep))
 Koszula z bardzo cienkiego materialu z przodu krotsza z tylu dluzsza. Swietnie wyglada do spodni z wysokim stanem. 

Parka Khaki
Cena - 17-20GBP (Nie jestem pewna)
Dostepnosc - Sheinside (wyprzedana)
Cieniutka oliwkowa parka, podszyta 'misiem' posiada sznureczki by dopasowac ja do talii.



Czarne Leginsy
Cena - 5.99GBP
DostepnoscH&M


Czerwona Bluzka
Cena - 7GBP 
Dostepnosc - Ruchi (stacjonarny sklep)
Czerwona bluzeczka z naszywkami na ramionach Posiada sznureczki by dopasowac ja do talii.

Zapach do szafy
Cena - 2.50GBP
Dostepnosc - Niestety nie pamietam

Czerwona Kopertowka
Cena - 8.99GBP
DostepnoscEbay
Czerwona kopertowka ala zamsz ze zlotymi detalami, posiada doczepiany zloty lancuszek co umozliwia nam noszenie jej na ramieniu.

Bialy Mis - Dywanik
Cena - 10GBP
Dostepnosc - Ikea

Bingospa
Cena - 10.99GBP
DostepnoscBingospa
Koncentrat cynaomonowo kofeinowy do zabiegow body wrapping


Poduszki
Cena - 2 za 14GBP
Dostepnosc - B&M
Podusie sa troche wieksze niz normalne 'jaski' sa one wlochate-milutkie.


Biale drzewko - Roze
Swieci, jest ono na baterie
Cena - 9.99
Dostepnosc - B&M

Taca Love
Cena - 2-4GBP
Dostepnosc - B&M

Szufladki Oraz Ramki
Cena - Nie mam pojecia, mama ktoregos dnia mi je przyniosla ale sama nie pamieta jaki byl tego koszt.
Dostepnosc - Lidl (wyprzedane)

Swieczki
biala oraz szara
Cena - 2GBP sztuka
Swieczki serduszka
Cena - 1.45GBP
Dostepnosc - B&M  
Swieczek w ksztalcie serduszek jest 8 w paczce.


Sztuczny Kwiatek
Cena - 2GBP
Dostepnosc - Store Twenty

Rozowy Lampion
Cena - 2GBP
Dostepnosc - Ikea 

Kolorowe Zapachowe Swieczki
Cena - 2.50GBP
Dostepnosc - B&M

L'oreal True Match
Cena - 7GBP
Dostepnosc - Boots

Bourjois Healthy Balance 
Cena - 8.99GBP
DostepnoscBoots

Dove
Cena - 1.29GBP
Dostepnosc Boots

Batiste Suchy Szampon
Cena - 6.49BP
DostepnoscBoots

Rozowa Sowa - Nawilzacz Do Ust
Cena - 2GBP
Dostepnosc - H&M

Maybelline Eraser Eye
Cena - 7.99GBP
DostepnoscBoots

Szare pudlo
Cena - 2.50GBP
Dostepnosc - Ikea
Polecam je kupic sa naprawde badzo tanie a pojemne, sa materialowe, powiem wam ze wczesniej mialam niebieskie przez ponad rok i zero brudu a jak juz to wystarczy przetrzec mokra chusteczka.

Duzy Bialy Wazon
Cena - 4GBP
Dostepnosc - B&M


Posciel Pug Life
Cena - 15GBP
Dostepnosc - B&M
Buziaki :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life