16 marca 2016

Birchbox - March

Hej dziewczyny, powiem wam ze od kilku dni znow hormony mi wariuja i sama ze swoimi humorkami nie moge wytrzymac, do tego mam straszne bole reki co utrudnia mi nawet najmniejsze i najlatwiejsze czynnosci dzienne, staram sie wziasc  w koncu za siebie bo od jakiegos czasu strasznie wszystko zawalilam tak jak i siebie tak i obowiazki czas wziasc sie w garsc ! 
Pokoj dalej mam remontowany awww juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie skonczony :D do tego juz mamy kupione bilety do Polski i zaraz bede wybierac konkretne szkolenia ktore bede robic, eeh ciezki wybor! 
A najlepsze w tym wszystkim jet ze juz  mam swoje pierwsze szkolenie z przedluzania rzes metoda 1:1 jeju dziewczyny nie macie pojecia jakie to jest trudne i ile jeszcze praktyki przede mna a wy kochane trzymajcie za mnie kciuki :*


Dzisiejszy post to unboxing Birchboxa, szczerze zastanawiam sie czy dalej kontynulowac ta suskrybcje miesieczna poniewaz wiekszosc z tych produktow oddaje kolezance lub leza w pudle rupieci, nie powiem nie bo naprawde czesto trafiam na super produkty ale czy to warte? nie wiem sama narazie sie nad tym zastanawiam poniewaz z drugiedj strony juz sie przyzwyczailam do tej miesiecznej paczuszki :D

Przechodzac do paczuszki ponizej pokaze wam co w niej dostalam :

* Gumki do wlosow w 2 kolorach (gratis)


* Produkt nr.1 
Amika - maseczka do wlosow
Maseczka przeznaczone na rozdwojone koncowki jak i suche wlosy, jej sklad jest w pelni stworzony z naturalnych produktow.
~Raz na tydzien jest zalecane by ja nalozyc na 5 do 10 minut po czym splukac.
Cena - 19.99GBP za pelen rozmiar.

*Produkt nr.2
ModelCo More Brows
Produkt stworzony do poprawy naszych brwi, jest to zel szybko schnacy ktore nadaje naszym brwiom pelnieszy wyglad iz posiada on ala wloski ktore od razu poprawiaja ksztat brwi.
Cena 13GBP.

*Produkt nr.3
Arrow pomadka ochronna ktora takze poprawia koloryt naszych ust.
Cena - 11GBP.

*Produkt nr.4
Crea-m Rozswietlajace serum ktore gleboko odzywia i odnawia komorki.
Cena - 33.90GBP za pelny rozmiar.

*Produkt nr5.
Korres zel do mycia ciala.
Swiezy owocowy przeznaczony do mycia i nawilzania skory.
Cena - 8GBP.

PS -  Pzepraszam was za moja nie obecosc na blogu lecz teraz mialam sporo spraw na glowie staram sie wszystko na raz ogarniac i walczyc sama ze soba iz nie jest zbyt dobrze, bede sie starac chociazby jedna lub dwie notki wam wrzucac na tydzien/
Buziaki :***