09 stycznia 2016

Zegarki - Male Uzaleznienie


Czy wy tez macie jakas mala obsesje? ja lapie okres kolekcjonowania ze tak to ujme.
Kiedys byly szpilki, torebki, lakiery, cienie do oczu no i oczywiscie nie moglo zabraknac zegarkow.
Jest pelno markowych zegarkow ktore skradly mi serce i marze by sie pojawily na mojej polce ale szkoda mi wydac pieniedzy poniewaz wiem ze tak jak te ponizej pojda na bok po paru uzyciach, tak to u mnie bywa, czepie sie czegos na kupuje po czym zaraz zaczne 'kolekcjonowac' cos innego.
Tak to jest, ehh kobiety...
Zegarki z firmy Geneva, uwielbiam je za wzory oraz wielki wybor kolorow, chodz musze przyznac ze jesli chodzi o pasek jest on takiej sredniej jakosci poniewaz bardzo latwo go zerwac.
Ceny maja niskie wiec jesli nie jestescie osobami ktore nosza zegarki na co dzien tylko czasami to polecam, jednak jesli chodzi do uzytku codziennego lepiej zainwestowac w porzadny zegarek, ja bardzo szaleje na punkcie zegarkow Michael Kors'a ale tak jak wspominalam szkoda mi wydawac tyle pieniedzy.
Narazie mam jeden ktory byl prezentem od chlopaka pokaze go wam ponizej oraz podziele sie z wami moja mala kolekcja z nizszej polki.

Michael Kors

Malutki, delikatny
Rozowy
Byl to prezent, niestety nie wiem gdzie kupiony.
Avon 
okolo 12GBP

Wszystkie ponizej sa z firmy Geneva nie kosztowaly wiecej niz 6GBP










Widzimy sie jutro w kolejnym poscie ~Uzaleznienia, tym razem torebek. :)
Buziaki :*