Moje Tatuaze.

07 stycznia 2016

Dzis opowiem wam o moich tatuazach, juz nie raz padla sugestia napisania tej notki, jednak zbieralam sie do tego przez dluzszy czas dlatego ze nie bylam pewna czy chce sie dzielic ze wszystkimi kazdym znaczeniem...No ale tutaj jestem :)
A wy macie jakies? Jakie jest wasze zdanie na temat tatuazy? Tyle ludzi jak i opinii, niektorzy dalej twierdza ze tatuaze to tylko dla ludzi z wiezienia, ja jestem milosniczka tatuazy oczywiscie z umiarem, uwielbiam ludzi z tatuazami oraz tych co zakladaja swoj maly pamietnik na ciele, gdzie kazdy tatuaz kryje jakas historie, jakis ulamek z zycia, tak samo jest z moimi,  kazdy moj tatuaz cos dla mnie oznacza i kazdy nastepny takze bedzie.


Aktualnie mam 4 tatuaze ktore mogliscie zauwazyc powyzej, chodz na fotelu siedzialam 5 razy, a to dlatego ze jeden musialam zakryc.

Pierwszym tatuazem jaki zrobilam byl ten:

 Oczywiscie on tak nie wygladal, to jest zdjecie po okolo 2-3 latach, jak widzicie literki sie 'zlaly' co sprawialo ze nie wygladal on ladnie, ten tatuaz bardzo duzo dla mnie znaczy dlatego postanowilam go przerobic, tak zwano zrobic cover'a.
A jeszcze dodam ze ten tatuaz powyzej robilam w Hiszpanii majac 14-15 lat zaplacilam okolo 30Euro.
 
Tutaj jest zdjecie juz po przerobce, niestety dalej widac to co jest pod spodem, wiadome ze nie da sie tego zakryc w 100% chodz tak mnie zapewnial tatuazysta, no ale wlasnie widze co z tego wyszlo, nie bede pisac u kogo robilam ten tatuaz poniewaz nie jestem z niego zadowolona do konca ma pare niedoskonalosci, ten pan mowil jedno zrobil drugie, bral wiecej niz powinien i w ogole szkoda slow, aktualnie szukam kogos kto by sie tym zajol poniewaz tatuaz znaczy dla mnie naprawde bardzo duzo i chce zeby byl idealny lecz problem jest w tym ze wiekszosc tatuazystow nie chce poprawiac roboty po kims :/ jesli znacie kogos dobrego kto by sie podjol tej roboty dawajcie mi do razu znac.

Zdjecie jest nie wyrazne poniewaz to bylo pare dni po zrobieniu jak mozna zauwazyc na zdjeciu widac strupki. Duzo osob twierdzi ze wyglada to fajnie jak widac ze pod spodem jest cos napisane, zawsze mowia mi 'takie tajemnicze' na poczatku nie podobalo mi sie to w ogole lecz teraz z czasem zgadzam sie z opinia wlasnie tych osob. :)

Znaczenie - Napis z pierwszego zdjecia oznacza ' Nigdy cie nie zapomne' a data to czas w ktorym zmarl moj dziadek, byl on dla mnie jak ojciec ktorego powiedzmy ze nigdy nie mialam.
Dlatego tez mama pozwolila mi zrobic taki tatuaz w tak mlodym wieku bo wiedziala ze tego akurat nigdy nie bede zalowac.
Przerobilam na roze poniewaz jest to dla mnie kwiat symbolizujacy milosc.
Zaplacilam okolo70-80GBP

Bol- Gdy robilam ten pierwszy nie pamietam szczerze mowiac czy to byl mocny bol, ale gdy robilam przerobke, na zgjeciu nadgarstka bol byl  nie do wytrzymania, brakowalo mi oddechu, robilo mi sie slabo... Juz wyzej nic praktycznie nie czulam cos  w stylu delikatnego uszczypniecia.
Ten tatuaz robilam trzy razy znaczy te drugie dwa razy to byly dalsze proby zakrycia napisu.
Wiekszosc tatuazystow uprzedza ze kolorowe tatuaze bola bardziej a wszczegolnosci, bialy tusz.

Drugim tatuazem byl Diament (roze robilam jako 3)
Dlaczego diament? Symbolizuje on dla mnie osobowosc o diamentowej duszy, czego nie bede opisywac i zostawie to dla siebie, wiecznosc, dazenie do celu, niezniszczalnosc oraz sile do dalszej walki i osiagniecie celow.
 
Bol - Owszem bolalo ale tylko gdy mialam robione bialym tuszem, bol zalezy od kazdej osoby, kazdy jest inny i kazdy moze to odczuwac inaczej, mnie duzo osob straszylo ze tatuaz na zebrach masakrycznie boli i jest nie do wytrzymania mnie jednak tak bardzo nie bolalo.
Zaplacilam 40GBP oraz byl on projektowany przez tatuazyste.
Ten byl moim 4, jest to Pierwsza literka imienia mojego chlopaka :)
Bol - W tym miejscu bolalo mnie strasznie, myslalam ze nie wytrzymam, naszczescie 20minut i byl zrobiony.
Robilam go na wakacjach w Grecji i placilam okolo 40Euro.
                                                                   
Nastepny jaki zrobilam pare tygodni temu, jest to wspolny napis z mama, ona ma jedna czesc ja druga, sprawilam jej ten tatuaz jako prezent, pamietam ze od zawsze chciala cos wspolnego, obie kochamy tatuaze no i tu jest nasze cudo.
Znaczenia chyba nie musze tlumaczyc...
Moj to ten po lewej stronie.
Cena - 40GBP kazda 
Robilysmy w Vivid Ink.
Moimi nastepnymi tatuazami bedzie napis na biodrze po prawej stronie ' La vida nunca nos pone frente a situaciones que no podamos superar' Jest to na napis po hiszpansku ktory znaczy - Zycie nigdy nie stawia nas przed sytuacjami ktorych nie moglibysmy pokonac.
Dlaczego taki napis? Mozecie myslec ze moze to zalosne taki napis w takim wieku? ile ty dziewczyno przezylas? juz duzo osob zadalo mi takie pytania,  lecz prawda jest taka ze tylko ja i moja mama wiemy co sie dzialo w moim zyciu od malego, jakie mialam przezycia bedac malutkim dzieckiem ktore tak naprawde nigdy nie mialo prawdziwego dziecinstwa, normalnego dziecinstwa... Jest pare osob ktorym ufam i wiedza mniej wiecej o czym teraz wlasnie pisze te osoby moge policzyc na palcach jednej reki ale tak zeby wiedziec wszystko co sie dzialo to nikt oprocz mojej bliskiej rodziny nie wie daltego ten tatuaz ma dla mnie bardzo duze znaczenie takze powiazane z Hiszpania dlatego mam go zamiar zrobic w tym jezyku.
Napewno bede go robic w salonie Vivid Ink.


Nastepny to Kwiat Lotosu w stylu Mandala.

Narysowala go dla mnie pewna dziewczyna, opisalam jej dokladnie co chce a ona stworzyla takie cudo <3 bede go robic z tylu na plecach delikatnie wchodzac na kark, bardzo chcialam miedzy piersiami/na brzuchu ale musialby byc owiele mniejszy co nie bedzie widac calego efektu srodka.
Znaczenie -  boskosc, duchowosc, polaczenie dwoch swiatow, odrodzenie oraz wieczne zycie. Lotos w kulturze europejskiej symbolizuje dobra fortune, powodzenie i dobrobyt.  Ja bede go robic poniewaz Lotos jest rowniez czesto zwiazany z duchowym  przebudzeniem i pokonywaniem przeszkod lub ciemnego  okresu zycia i wejscie w okres sukcesu, zrozumienia oraz wiecznej motywacji do dzialania.Tak jakby odzycie na nowo co  jest zwiazane ze mna.

Takze bede go robic w studiu Vivid Ink i bedzie mnie on kosztowal okolo 160-180GBP




Szykuje dla was notke jak dbac o nowe oraz te juz zagojone tatuaze.
Buziaki :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life