05 listopada 2015

Najlepszy matujacy podklad!

Bourjois Air Mat

Dzis przychodze do was z najlepszym moim odkryciem do tej pory.
Jest to podklad z wspanialej firmy Bourjois to nie jest moj pierwszy kosmetyk z tej o to firmy poniewaz mam juz ich troche i smialo moge ja polecic podklady maja super - wiekszosc z nich.
Niedawno kupilam wlasnie ten Air Mat jak sama nazwa mowi jest to podklad matujacy zapewne wiekszosc z was pamieta jak pisalam ze mam problem z dobraniem dobrego podkladu i pudru poniewaz mam tlusta i zaraz swiecaca cere.

Ten podklad niedawno pojawil sie na rynku gdy wpadlam na niego pomyslalm ehh kupie ale pewnie i tak nic mi z ta swiecaca twarza nie zrobie a tu nagle taka  NIESPODZIANKA jest idealny ! 
Delikatny dobrze kryjacy no i co najwazniejsze naprawde MATUJACY.

Ladny ma nawet zapach przy nalozeniu go rano bylam pewna ze i tak za pare godzin bedzie schodzil lub bede sie swiecic  i nie kochane podklad sie trzymal tak samo jak po nalozeniu.
Na nim pisze ze utrzymuje sie do 24h tego nie potwierdze poniewaz z makijazem spac sie nie klade ale od rana do wieczora spokojnie trzyma oraz  nie zostawia efektu maski.

Aktualnie stal sie moim ulubiencem rowniez z Bourjois Flower Perfector dlatego mieszam je oba razem.

Wiec kochane jesli tez zmagacie sie z takim ciezkim problemem jak ja nawet sie nie zastanawiajcie nad kupnem bo naprawde warto.

Tego cuda cena to - 10GBP
Pojemnosc - 30ml
Dostepnosc - Boots
Odcien jaki mam to - 4 Beige