19 listopada 2015

Najlepsze lakiery

Hej Hej wiecie jak sie rozleniwilam ? masakra jakas nie mam sily nic robic nie mam sily wstac rano najchetniej lezalabym calymi dniami chyba deprecha mnie zlapala albo to wszystko przez ta pogode :/

Wracajac do tematu od dawna szukalam dobrego lakieru do paznokci zawsze cos bylo nie tak albo pedzelek albo dlugo schnie zle kryje itp itd.
Az w koncu odkrylam jedne z najlepszych te z New Looka.


Uwierzcie mi ze juz mialam lakiery z taniej oraz drogiej polki i zawsze cos mi nie pasowalo tak jak wspomnialam powyzej te z New Looka kosztuja 3GBP a sa wspaniale dla mnie brak minusow.

Wrazenia - schna w przecigu kilku sekund bardzo dobrze kryja i nie odpryskuja na drugi dzien cp najwazniejsze.
Ostatnio pomalowalam jednym kolorem trzymal sie ponad 5 dni a nawet malutki kawaleczek nie odprysnol no to czego jeszcze chciec za taka cene ? Bardzo polecam.

Dostepnosc - Klik

Moje kolory od lewej strony to :
  1. Zloty metaliczny brokatowy klik
  2. Brokatowy z roznymi odcieniami klik
  3. Khaki klik 
  4. Bialy  klik
  5.  Kolor skory 
  6.  Ciemny szary - matowy klik
  7. Bordowy - matowy ( nie jest dostepny online )
  8. Pastelowy roz - matowy klik
  9. Bordowy klik