11 listopada 2015

Haul Pazdziernikowy - ciuchy & gadzety

Hej kochane dzis spozniony haul pazdziernikowy niestety czekalam az mi przyjda wszystkie rzeczy
jak juz wiecie jestem uzalezniona od zakupow online dlatego tez ten post jest spozniony o 2 tygodnie  osobiscie staram sie unikac stacjonarnych sklepow.

New Look - czerwona bodycone sukienka
Cena - 20GBP
Niestety nie moge znalesc jej na stronie online.
Pare slow ode mnie - super podkresla talie nie podciaga sie przetanczylam w niej cala noc bez zmartwien ze cos bedzie widac pomimo tego ze jest bardzo krotka.

New Look Khaki kombinezon - krotkie spodenki z duzym dekoldem
Cena -  23-25 GBP nie jestem pewna
Niestety tego takze nie moge znalesc na stronie 
Pare slow ode mnie - na zdjeciu nie widac efektu jaki robi kombinezon na ciele. Uwierzicie ze wyglada owiele lepiej.

New Look Khaki bluzka
Cena - 19GBP
Takze nie ma jej na stronie
Pare slow ode mnie -  bluzeczka takze wyglada lepiej na ciele niz na wieszaku niestety ciezko jest pokazac ich efekt gdy wisi tak nijak. Bluzeczka jest elegancka swietnie wyglada z leginsami i naprzyklad szpilkami :)

New Look sweterkowa narzutka z zlotym zamkiem
Cena - 15GBP
Takze nie ma stronie
Pare slow ode mnie - wyglada zwyczajnie i nudno ale nadaje fajny efekt na nocne wyjscia oczywiscie trzeba wiedziec z czym to dopasowac poniewaz nie ze wszystkim wyglada dobrze.

Leginsy Adidasa w niebieskie roze
Cena - nie jestem pewna byl to prezent od chlopaka ale cos okolo 30 - 40GBP
Dostepnosc - Adidas

Sweterki H&M
Pare slow ode mnie-  nie pamietam ile kosztowaly dziewczyny poniewaz byly zakupione na poczatku zeszlego miesiaca. Sa bardzo cieplutkie.
Yankee Candle
Cena - 12GBP
Pojemnosc - 12sztuk
Dostepnosc - osobiscie znalazlam w Tesco
Kalendarz
Dostepnosc - Tesco
Cena - 10GBP
Pare slow ode mnie - od dawna szukalam takiego tylko bialego juz nawet mialam zamawiac z polskiej strony zeby przyszedl do mojego ojca i w ostatniej chwili znalazlam jeden jedyny szkoda tylko ze w kolorze brazu no ale eh da sie przezyc.
Victoria Secret komplet
Dostepnosc-  VS
Pare slow ode mnie - Ceny nie znam bo to takze byl prezent od chlopaka. Jest idealny do cwiczen albo nawet chodzenia po domu ja tak uwielbiam.

Swieczki
Po lewej - kosztowala 5 GBP a jest ogromna kupilam ja w jakims sklepie z gadzetami niestety nie pamietam gdzie.
Po prawej - dostepna w Primarku kosztowala 3GBP pieknie pachnie,
Pompony
Dostepne - Ebay
Cena - od 1 do 2 GBP
Pare slow ode mnie - Teraz jest wielki szal na pompony gdzie sie nie ogladniesz pompony sa heehe swietne sa do torebki , kluczy itp.
Torebka kopertowka
Dostepnosc - Primark
Cena - 6 GBP
Idealna na nocne wyjscia


Kurtka River Island
Cena - 85 GBP
Dostepnosc - klik
Pare slow ode mnie - Jest skorzana a od srodka cala z futerka jest bardzo cieplutka oraz warta zakupu.
Zegarek
Jest przepiekny.
Obudowy na telefon.