17 września 2015

Ziaja-Recenzja

Hej kochani <3
Jak u was dzien mija? u mnie jakos tak nijak :/ przez ta pogode powoli chyba lapie depresje ehh nie bede sie wam zalic a wiec przechodzimy do tematu...




Dzis przygotowalam dla was mala recenzje kosmetykow z firmy Ziaja ktore zdazylam do tej pory przetestować.


Kosmetyki ktore zaraz wam pokaze
wiekszosc z nich stala sie moimi ulubieccami oraz wiekszosc sluzy mi w uzytku codziennym.










1.-* Ziaja - Oczysczanie skory normalnej tlustej i mieszanej - liscie manuka.


Ja z tej serii mam peeling tonik oraz krem na noc.






Zel z peelingiem - Oczyszczajacy zel do twarzy ktory ma za zadanie redukowac niedoskonalosci na naszej twarzy. Jest on antybakteryjny oczyszcza pory oraz usuwa nadmiar sebum oraz wspomaga usuwanie naskornikow co tu dalej pisac dla mnie jest wspanialy jest on zalecany do uzywania na dzien i na noc. Po jego uzyciu mamy odczucie swiezej i czystej cery. Oceniam go jako jeden z najlepszych produktow do mycia twarzy jakie do tej pory mialam. Chicalabym wam pokazac jego konsystencje ale niestety wlasnie mi sie skonczyl i na chwile obecna testuje inny zel do mycia twarzy o ktorym tez wam zdam recenzje za jakis czas ale wracajac do Ziaji z tego co pamietam ma on taki kolor morski? nie jest grubo ziarnisty i fajnie sie go naklada szczegolnie ze buteleczka w ktorej sie znajduje ma pompke co od razu nam ulatwia proces. Minusow dla mnie nie ma.




Sklad zeluAqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoanidopropyl Betaine, Cococ Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoinm Lactobionic Acidm Propylene Lycol, Leptosperumum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Cloride, PEG-7 Glyceryl Cocate, Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid.



Dostepnosc - Ja go kupuje na Ebay'u lub w polskim sklepie jak sie trafi :) link do zakupu klik
Pojemnosc - 200ml
Cena - 4.69GBP 




Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień / na noc

 Nastepnymi produktami z tej serii sa tonik zwezajacy pory oraz krem mikrozluszczajacy z kwasem migdalowym. (Zdjecie ponizej)
Zaczynajac od lewej strony czyli tonik ktory  ma duzo funkccji typu uzupelniajacy preparat do demakijazu i oczyszczania skory. Przywraca skorze naturalna rownowage i swiezosc.
Substancje czynne gleboko oczyszczajace:
- ekstrakt z lisci Manuka o dzialaniu antybakteryjnym
- scagajaco - lagodzacy glukonian cynku
- zluszczajacy kwas migdalowy
- nawilzajacy kwas laktobionowy
- lagodzaca prowitamina B5
Czysta i swieza skora:
- lagodnie oczyszcza i usuwa pozostalosci makijazu
- dziala sciągajaco na rozszerzone pory skory
- zawiera organiczne kwasy o dzialaniu mikrozluszczajacym
- wspomaga lagodzenie zmian tradzikowych
- przygotowuje skore do zabiegow pielegnacyjnych

Tak opisuje go producent ja sie z nim dokladnie zgadzam. Tonik szybko sie wchlania oraz odkad uzywam tych 3 produktow mam owiele mniej niedoskonalosci chrostek a jesli chodzi o wypryski nawet podczas okresu sa owiele mniejsze takze nie jestem cala wysypana jak to było wcześniej. 
Pory takze sa mniejsze nie rzucaja sie w oczy tak jak to bylo wczesniej w moim przypadku. Tonik jest bardzo wydajny jedno lub 2 psikniecia na wacik wystarczaja zeby go rozprowadzic na cala twarz. Moim zdaniem brak minusow.






Sklad: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Pojemnosc - 200ml
Dostepnosc - klik
Cena - 5.36GBP






                                                


Po prawej stronie zdjecia mam ostatni produkt z tej serii jest to krem mikrozluszczajacy z kwasem migdalowym na noc. Ten krem posiada 3% kwasu migdalowego. Po swojemu streszcze wam opis producenta zeby ten post nie byl taki dlugi ( w poprzednich produktach troche za duzo tego opisu) a wiec streszczajac  od razu powiem o swoich wrazeniach. Ma on za zadanie zluszczyc  rownoczesnie nie podraznic naskorka redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany tradzikowe roznjasnia przebarwienia od slonca zmniejsza zaskorniki i rozrzezone pory. Nawilza poprawia elastycznosc jedrnosc i sprezystosc oraz pozostawia skore swieza. Powiem wam tak moje piegi staly sie jasniejsze uzywajac codziennie przez pare miesiecy tego kremu oczywiscie nie ma jakiejs mega wielkiej roznicy ale troszke pomogl zaskorinki i pory owszem zmniejsza tak jak i jego poprzednicy. Super jest w tym kremie to ze ma taka zelowata konsystencje ktora sie bardzo szybko wchlania i pozostawia uczucie  jedrnosci i elastycznosci na twarzy. Naprawde bardzo fajne uczucie bardzo cenie sobie takie kremy ze wzgledu na to ze nie przepadam za ciezkimi kremami ktore zostawiaja nam efekt tlustej twarzy. Najlepiej jest wklepac  krem oczywiscie delikatnie oraz producent twierdzi ze na dzien najlepiej nakladac kremy chroniace przed sloncem ja nigdy takich kremow nie nakladam.



Sklad INCI  Aqua (Water), lsohexadecane, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetyl Alcohol, Panthenol, Zinc Gluconate, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Triethanolamine.


Pojemnosc - 50ml (jest bardzo wydajny mam go z 2-3 miesiace a dopiero mi sie konczy.
Dostepnosc - klik
Cena - 4.99GBP




Osobiscie wszystkie 3 produkty z serii oczyszczanie z lisci manuka wpadly do listy moich ulubiencow sa naprawde swietne i warte polecenia także bardzo pomogly mi w utrzymaniu ladnej cery bez niedoskonalosci.







2.-* Czekoladowy Peeling myjacy
gruboziarnisty.

Aktualnie takze mi sie skonczyl musze sie wybrac do polskiego sklepu po zakup dlatego ze jak poprzednie produkty tez jest moim ulubiencem przede wszystkim ten zapach aww. Ja tak kocham wszystkie produkty ktore pieknie pachna szczegolnie gdy czuje kokos lub czekolade. w tym przypadku pachnie maslem kakaowym normalnie rozkosz dziewczyny. Pudeleczko jest bardzo wydajne starczylo mi na 2 miesiace uzywania 2-3 razy w tygodniu.
Fajnie nawilza cialo oraz zluszcza naskorek. Pozwala sie  pozbyc martwego naskorka i zostawia piekny zapach  na ciele przez  pare godzin.


Sklad - Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Polyethylene , Cocamide DEa, Coco Glucoside, Juglans Regia Shell Powder, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, parfum, Sodium Hydroxide.

Pojemnosc - nie jestem pewna wyrzucilam pudeleczko pare dni temu ale cos okolo 200ml
Dostepnosc -  ja kupuje w polskim sklepie
Cena - ponad 3GBP



3.-* Ziaja de-makijaz mleczko micelarne uniwersalne.


Szczerze ja nie przepadam za mleczkiem do demakijazu sama nie wiem czemu kupilam ten produkt bardziej wole klasyczne chusteczki do demakijazu. Tego produktu nie uzywwam czesto raz na jakis czas bardziej w awaryjnych sytuacjach gdy nie mam sily zmywac chusteczkami i potem kremowac twarz. Fajna opcja jest dlatego ze wlasnie jest tak jakby 2 w 1 zmywa i nawilza twarz. Jest on przeznaczony do twarzy oczu oraz ust. Jesli chodzi o demakijaz oczu dla mnie ma tu minusa piecze szczypie nie nie to nie dla mnie a co do ust nie wiem sama dlatego ze ja nigdy nie maluje ust wiec nie wiem czy dziala ale na twarzy dobrze sie sprawdza. Fajnie nawilza oraz zostawia delikatna mgielke na twarzy.
Streszczajac opis producenta - skuteczny jak olejek aktywny jak krem delikatny jak mleczko takze nie zatyka porow oczyszcza w jednym etapie w tym ma racje. Takze nie trzeba nakladac go na pelno platkow kosmetycznych wystarczy jeden lub 2 z odrobina mleczka i twarz już jest dokładnie oczyszczona. Konsystencja jest lekka nie jest tlusta i ciezka dlatego daje duzego plusa wieksozsc mleczek mialam takich strasznie tlustych :/
Mleczko takze zawiera kwas hialuronowy prowitaminę B5. Jesli chcecie poczytac wiecej o tym produkcie kierujcie się Tutaj
Wiecej nie jestem w stanie powiedziec dlatego ze nie uzywam go na codzien nie przepadam za mleczkami ale ten okazal sie owiele lepszy niz poprzednie jakie mialam.




Sklad - Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Trilaureth-4 Phosphate, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Geraniol, Linalool, Sodium Hydroxide, CI 17200 (D&C Red No. 33)

Pojemnosc - 200ml
Dostepnosc - Ja kupilam w polskim sklepie
Cena - okolo 2-3GBP

4.-* Ziaja orzezwiajacy peeling do twarzy i ciala.









Peeling z limonkowo - cystusowym koktajlem egzotycznym ktory jest orzezwiajacy to prawda po uzytku skora jest mieciutka oraz czuje  sie taka chlodna powloke wiec sie z tym w 100% zgadzam.
Ma on energetuzyjace zielone zapachy owszem skora pieknie pachnie po uzytku bardzo mocno czuc cystrusa taki inny zapach niz zazwyczaj maja kosmeyki bardzo fajny. Peeling jest chudo ziarnisty ma on kolor zielony super sie go naklada nie podraznia skory chodz ja osobiscie wole peelingi gruboziarniste ale ten tez mi wpadl do gustu. Polecam.


Sklad - Skład: Aqua, Polyethylene, Glycerin, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Panthenol, Carbomer, Phenoexyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Parfum, Limonene, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, Geraniol, Sodium Hydroxide, Cl 47005, Cl 42090, Cl 19140.

Pojemnosc - 200ml
Dostepnosc - Takze go kupilam w polskim sklepie
Cena - 3GBP


5.-* Ziaja Krem do twarzy Ogorkowy.



Nawilzajacy krem z wyciągiem z miazszu ogorka oraz wit. A E i prowit oraz B5 (D-panthenolem) krem wplywa normalizujaco na prace gruczolow lojowych. Aktywnie nawilza skore i dziala kojaco na podraznienia. Delikatnie rozjasnia naskórek. 
Mam go od niedawna moze ponad 2 tygodnie. Jest on przeznaczony  na cere tlusta  mieszana oraz normalna kupilam go wlasnie z ta mysla zeby sie nie swiecic (mam bardzo tlusta cere ) Myslalam ze sie sprawdzi takze pod makijazem jak poprzedni ktory mialam  z tej firmy (byl matujacy  ale nie pamietam nazwy ) Pomyslalam  ze moze tez tak zadziala ale niestety  nie jestem z niego zadowolona w 100% to znaczy jest okej chodz moim zdaniem po paru godzinach majac makijaz  zaczynam  sie swiecic a z poprzednim tak nie bylo plusem  tego kremu jest ze fajnie nawilza skore jest sprezysta  oraz ladnie pachnie takim delikatnym  ogorkiem. Polecam go jesli chodzi o normalny krem na dzien zeby nawilzal skore  gdy nie nakladamy przez cały dzien makijazu  jesli jednak mamy zamiar sie pomalowac  odradzam  go osoba z  tlusta  cera. Ma lekka konsystencje oraz szybko sie wchlania.


SkladAqua (Water), Isopropyl Palmitate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Hexyl Laurate, Cetyl Alcohol, Ceteareth-2O, Dimethicone,Hydrogenated Coco-glycerides, Panthenol, Propylene Glycol,Cucumis Sativus, (Ccumber) Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Stearic Acid, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl, Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 8O, Acrylates/C10-3O Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDM Hydantoin, Methylpparaben, Ethylparaben, Parfum, Amyl, Cinnamal, Linalool, Sodium Hydroxide.

Pojemnosc -100ml
Dostepnosc - Polski sklep online nie wiem gdzie jest dostepny
Cena - 2GBP





6.-* Ziaja spray do stop dezodorujacy & krem do stop na pekajaca skore piet.










Po lewej stronie zdjecia mamy spray dezodorujacy do stop ktory takze jest przeciwgrzybiczy. Ja go kupilam tylko ze wzgledu na to ze jak byly te gorace dni chcialam miec wlasnie spray do calego ciala ktory bedzie sprawial taki chlod. Oczywiście go nie znalazlam... jak juz cieple dni minely przypadkowo wpadlam na ten wlasnie spray w polskim sklepie stwierdziłam a moze sie przyda uwielbiam gdy jest mi chlodno jesli ma byc to tylko w stopy to niech już bedzie :D jedna z wielu funkcji tego spray (najwazniejsza dla mnie ) zmniejsza on pocenie sie stop skutecznie toniuje oraz zapewnia dlugotrwale uczucie swiezosci. Tak to prawda w dodatku fajnie pachnie takim ananasem z czyms hmm co to jest...

Sklad - Sole glinowane kwas anyzowy sol  sodowa PCA
Pojemnosc - 100ml
Dostepnosc - Polski sklep/ online klik
Cena - 1.50GBP


Po prawej stronie zdjecia pokazuje wam krem na pekajace piety. Jest to kuracja regenerujaca oligopeptydy i oligosacharydy z ekstraktu z bialego lubinu hydroxyprolina stabilizowany mocznik.   Jest on polecany na pekajaca skore piet  rowniez dla diabetykow chodz ja go stosuje na cale stopy fajnie nawilza. Jego dzialanosc to wyraznie odzywia  regeneruje oraz wzmacnia strukturę skory  zapobiega uszkodzeniom naskorka  intensywnie zmiekcza i przeciwdziala pekaniu skory piet  chroni przed przesuszaniem naskorka. Ma lekka konsystencje nie klejaca a ni tlusta. Zapach jest delikatny. Same plusy.

Sklad - Substancje aktywne: oligopeptydy (mikro-kolagen) mocznik hydroksyprolina, oligosacharydy z bialego slodkiego lubinu.
Pojemnosc - 60ml
Dostepnosc - Polski sklep/ online  klik
Cena - 1.69GBP

7.-* Ziaja Oliwkowy krem oraz maska do rak i paznokci.



Po lewej stronie pokazuje wam krem ktory jest odzywczy i regenerujacy.
Krem trzeba wmasowac w skore dloni po kazdym myciu. Ja uzywam go 5 dni w tygodniu przed spaniem. Rece ladnie pachna oliwka wiekszosc kremow do rak maja taka lepka konsystewncje tlusta a ten wlasnie nie ten jest taki chlodzacy po nalozeniu i wmasowaniu w rece mamy odczucie ochlodzenia intensywnie odzywia  wygladza skore dloni. Wzmacnia paznokcie. Krem bardzo szybko sie wchlania co ceni go wielkim plusem.


Sklad Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Cyclomethicone, Dimethiconol, Isopropyl Myristate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acetate, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal

Pojemnosc - 80ml
Dostepnosc - Polski sklep/online klik
Cena - 4.29GBP

Po prawej stronie jest to maska do rak oraz paznokci jest ona dodatkiem do poprzedniego produktu jest wskazana do uzytku dla osob o bardzo suchej skorze rak. Ja takiej nie mam ale lubie robic sobie domowe spa rozne kremy maski peelingi dlatego tez wlasnie ja dokupilam do kompletu. Ja ja uzywam dwa razy w tygodniu nakladam grubsza warstwe zostawiam na 15minut potem wsmasowuje resztki. Maska bardzo dobrze zmiekcza oraz natluszcza naskorek. Konsystencja jest lepka nie przepadam za takimi ale da sie przezyc. Pudeleczko jest bardzo wydajne mam je okolo 2 miesiace a nawet 1/4 nie zluzylam.

Sklad - olej z oliwek (NNKT)witamina E prowitamina B5 (D-panthenol)
Pojemnosc - 75ml
Dostepnosc - klik
Cena - 9.90GBP ( w polskim sklepie sa po 3GBP



To na tyle kochane mam nadzieje ze fajnie sie czytalo.
Milego wieczoru :*
PS: Kochane ja was bardzo przepraszam za wyglad tego posta strasznie wielkie odstepy zdjecia krzywo ehh siedze nad tym juz 10 minut wszystko wyglada okej a jak go publikuje wszystko sie zmienia kombinuje i nie mam pojecia co jest nie tak niestety musze sie juz szykowac do pracy post jest jaki jest mam nadzieje ze nie bedzie wam az tak ciezko go czytac.