30 września 2015

Routine cz2.

Hej Hej.
Jak tam u was humor dopisuje? u mnie bardzo
fajnie jestem szczesliwa oraz dumna blog powoli robi progres juz niedlugo beda stylizacje  zaczynam druga stala prace college tez idzie w dobrym kierunku wszystko sie zaczyna ukladac  mam nadzieje ze u was tez wszystko dobrze.


Dzisiaj przychodze z was z druga czescia My Routine.
Zrobie jeszcze 3 czesc poniewaz bedzie tego wszystkiego za duzo.



* Garnier Intensywne Ujedrnienie - Odzywczy Balsam - Kazda Środa.


Balsam do ciala natychmiastowo ujedrniajacy z ekstraktem z zielonej herbaty i kofeina przeznaczony do skory suchej oraz pozbawionej jedrnosci. Balsam ma szybko wchlaniajaca konsystencja nie jest klejaca sie a ni tlusta.
Zdaniem producenta - skora natychmiast staje sie jedrniejsza o 10% i napieta o 26%
a po 7 dniach mniej sucha skora o -61% ii miekksza skora o +30%
Ja sie zgadam z opisem skora jest mega napieta ujedrniona i trzyma tak przez pare dni nawet po kapieli.Fajne uczucie sprezystosci oraz po aplikacji zostaje delikatny zapach na ciele.
Sposob uzycia - Nakladam co Srode po kapieli na cale cialo delikatnie wmasowuje i wklepuje.
Cena-  okolo 4GBP
Dostepnosc - Tesco
Pojemnosc  - 250ml

* Eveline Argan Oil Spray - W Kazda Niedziele.


Nie wiem co tu jeszcze napisac jak na zdjeciach  już jest skrucony opis za razem dokladny.
Suchy olejek szybko sie wchlania nie trzeba duzej ilosci wystarczy 4 razy psiknac i wystarcza nam na cale cialo fajnie rozswietla i oczywiscie pozostawia skore miekka jak pupcia niemowlaka.
Pozostawiajac delikatny zapach na ciele. Olejek nie pozostawia tłustych plam. Przeznaczony do suchej i wrażliwej skory z witamina E olejkiem arganowym oraz macadamia.
Sposob uzycia - Co kazda niedziele przed spaniem psikam na cale ciało po czym delikatnie wmasowuje.
Cena - 8.58GBP
Dostepnosc -Klik
Pojemnosc  - 120ml

*Ziaja Tonik & Krem Z Lisci Manuka & Krem z ogorka - W Kazdy Wtorek Czwartek & Sobote.




Recenzja tych produktow pojawila sie juz w jednym z postow dla tych co nie pamietaja Klik
Sposob uzycia - tonik nakladam na wacik wsmarowuje w twarz po około 15 minutach nakladam krem z ogorka ktory jest na dzien a jesli chodzi o krem ocyszczajacy z lisci manuka nakladam go na umyta twarz na noc.

* Ziaja Krem & Maska Oliwkowa Do Rak - Krem W Kazdy Wtorek & Czwartek - Krem W Poniedzialek Srode Piatek & Sobote.

Recenzja pod linkiem Klik

* Ziaja Krem & Spray Do Stop - Codziennie Rano & Przed Spaniem.


Recenzja tutaj Klik

* Peelingi Do Ciala
- Ayurveda Scrub Indian Rose & Multani Clay peeling wzbogacony w mineraly pomagajacy w usunieciu martwego naskorka. Ma kolor szary ladnie pachnie mala ilosc spokojnie wystarczy na cale cialo nie podraznia skory oraz pozostawia ja orzezwiona.
Sposob uzycia - Wmasowac w wilgotna skore odczekac  minut po czym splukac.
Niestety nie wiem gdzie jest dostępny i ile kosztuje ponieważ ja go dostałam jako propke w jednym z Glossybox.
Pojemnosc - 70ml
Uzywam go w kazda sobote.

- Ziaja Orzezwiajacy Peeling Do Twarzy & Ciala Limonkowo - Cytrusowy recenzja Tutaj
Uzywam go w kazdy wtorek.

Nastepnym cudem jest:





- Peeling Health Embassy Kawa + Cynamon
Dużo nie jestem w stanie jeszcze powiedzieć dlatego zedopieor stosowałam go 2 razy ale już jestem pewna ze zagości u mnie nja polce przez dluzszy czas. wyczytałam o nim u innych blogerek ponoc swietnie sobie radzi z cellulitem zobaczymy czy to prawda.
Mogę powiedzieć ze swietnie nawilza skore usuwa martwy naskórek także dużym plusem jest ze peelingi z kawy nadaja skorze delikatny kolor brazu i poprawiają krazenie.
Najlepsze jest to ze wcale nie musicie wydawac 7GBP jak jest w jego przyadku tylko mzoecie same zrobić takiw  domu wystarczy wziasc kawe która zapewen kazda z was ma w szafce wymieszać z jakims olejem i gotowe.
Sposób uzycia - 2 lyzki peelingu + 3 lyzki oleju jakiego tylko chcecie np. olej kokosowy która ja stosuje lub olej z oliwek a nawet wasz zel do mycia ciala. Nastepnie wymieszać nalozyc na cale cialo odczekać troszkę i splukac.
Cena - 6.99GBP
Dostepnosc -Ebay
Pojemnosc - 150g
Stosuje go co w kazdy poniedziałek lub czwartek.

* Maybelline Baby Lips - Codziennie Rano & Przed Spaniem.


Maybelline Baby Lips jest to balsam do ust ktory zostal stworzony z mysla odzywienia oraz nawilzenia ust.. Jest ich 6 do wybory niektore z nich nadaja delikatny kolor na ustach zalezy tez jaka wybierzecie.
Moja jest delikatnie rozowa praktycznie nie widac roznicy na ustach jedyne to ze sa tycke wyraźniejsze.
 Nadaje usta taka swiezosc bardzo polecam na suche i popekane usta.
Kolor - 55Coral Crave
Cena - 3.49GBP
Dostepnosc - Superdrug

* Ageless Eye - Lightening - Codziennie Rano & Przed Spaniem.

Zel opracowany w celu zmniejszenia cieni workow pod oczami zmarszczek i naczynek.
Ja go kupilam z mysla wlasnie o cieniach i workach kazdy go bardzo chwalil (o ile pamietacie od malego mam problem z sincami i wielkimi cieniami niczym nie mogę sie tego pozbyc)
Dziala zmniejsza stanowczo worki i cienie ale u mnie to jest jakby efekt 2 na 10 z tego co chcialabym.
Ja sie tego niczym nie pozbede ale moze osoby ktore maja mniejsze worki i nie maja az tak wielkiego problemu od malego jestem niemal ze pewna ze wam pomoze.
Zel szybko sie wchlania pozostawiajac chlodne uczucie pod oczami.
Sposob uzycia - Nalozyc pedzelkiem odrobine wmasowac w skore pod ocami po czym delikatnie uklepac najlepiej stosowac rano i przed spaniem na czysta twarz.
Cena - 8.50GBP
Dostepnosc - Ebay
Pojemnosc -  10ml
* Maseczka Oczyszczajaca Do twarzy W Kazdy Poniedziałek.



Maseczka do twarzy oczyszczajaca zmniejsza pory usuwa zaskorniki oraz pozostawia gladka sprezysta dobrze oczyszczona twarz.
Maseczka ma kolor czarny szybko zasycha jesli nalozymy ja rownomiernie po 20 minutach bedziemy mogli ja zerwac chodz mi sie to nigdy nie udalo poniewaz zawsze w jakims miejscu nalozylam jej troszke wiecej i po prostu zmywalam chlodna woda.
Sposob uzycia - nalozyc na czysta twarz pozostawic na 20-30minut po czym zmyc
Cena - 2.84GBP
Pojemnosc - 50ml
Dostepnosc - Ebay
* Zwykle Maseczki Do twarzy ( Rozne) W Kazdy Czwartek.
Naprzyklad taka z Superdrug nie mam jakiejs stalej dlatego ze uwielbiam co chwile kupowac  inne jedno razowki ostatnio zakupilam 3 z tego sklepu ich recenzja pojawi sie razem z reszta kosmetykow w Haulu Kosmetycznym Wrzesnia juz niedlugo.

* Garnier Tonik & Gel Do Mycia - Shine Be Gone - W Kazdy Poniedzialek Srode Piatek & Niedziele.



Tych produktow nie opisze w tym poscie poniewaz mam zamiar zrobic notke z kosmetykami z firmy Garnier troszke mi sie ich nazbieralo i pozostawie ich recenzje na potem. Dodalam je tutaj poniewaz jak juz pokazuje wam cala rutyne powinny tez sie tu znalesc.


Kochane tutaj post dobiegl konca mam nadzieje ze wam sie podobalo i juz za pare dni kolejny.
<33333