Kolorowe

24 kwietnia 2016

Hej kochane, dzis naprawde krotka notka tylko po to by wam pokazac nowe pazurki.
Mam je juz zrobione ponad tydzien temu ale przez brak czasu, przeprowadzke oraz brak internetu nie mialam jak  ich pokazac wczesniej :/
aktualnie pisze notke z telefonu bedac w pracy co szczerze nie jest zbyt wygodne i jest to troche takie bez ladu i skladu no ale niestety nie mam innych warunkow aktualnie, internet w nowym domu nie wiadomo kiedy bedzie mam nadzieje ze na dniach, jeszcze jak na zlosc slonczyl mi sie internet w telefonie i bylam zmuszona dokupic wiecej...

W kazdym badz razie zapomnialam juz jakie sa numerki lakierow hybrydowych ktore mam na paznokciach ponizej, moge wam tylko powiedzoec ze jest to jak zawsze hybryda od Semilaca.

Tym razem postawilam na male szalenstwo a postaci kolorowych nawet neonowych kolorkow z dodatkiem kolorowych 'syrenek' bardzo ladnie sie to prezentuje.
Ponizej opisze wam co jest na kazdym paznokciu.


(Na zdjeciach takze mozecie zobaczyc paznokcie mojej mamy.)


Zaczynajac od kciuka, mam hybryde w kolorze neonowego rozu z zolta odblaskowa syrenka co powoduje ze paznokiec wyszedl w kolorze delikatnego pomaranczu z odcieniami zoltosci.
Nastepnie mam zolta neonowa hybryde z zolta syrenka, potem kobaltowy lakier hybrydowy z rozowa, kobaltowa oraz zolta syrenka wymieszane wszystkie razem co powoduje bardzo fajna kombinacje moim zdaniem, nastepnie po raz kolejny mam rozowa hybryde i rozowa syrenke a na malym palcu mam takze po raz kolejny zolta hybryde jak i syrenke.


Standardowo paznokcie robione przez nie zawodna Age.
Cena to 25GBP

Kontakt -07827011103

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life